Hejdå landet

Snabba ryck här. Ni betonar nog på ryck. Jag vet inte vad jag betonar på. Snabb och snabb, jag vet inte det jag. Tiden går långsamt här ute på landet, och det är skönt. Man hinner tänka mycket. Jättemycket.
Jag och Johan har redan varit husägare och föräldrar i Gävle, backpackers utan måsten ute i Lonely Planet världen och fram och tillbaka, allt bara på några veckor, i huvudet.
Men hur vi än stött och blött alla möjliga möjligheter så återkommer vi hela tiden till en Master plan. Och den spikades förra veckan.
För naturen är fin. Men kompisar är lite roligare.
Det är lite småtrist att vara totalt isolerad.
Fattade ni inte det redan innan ni flyttade tänker ni. Nej, inte på riktigt. Inte att det skulle kännas så här snabbt.

Så i september går flytten till Estockholmo. Tillbaka igen hem hem till Stockholm.
Fast först, nu, till lilla Järvsö. Johan står utanför och väntar med den antennprydda SR-bilen, så nu måste jag rappa ma. Vi får finbesök ikväll, av Björn.


Kommentarer
Postat av: Shide

Jag längtar ju efter er flytt. Med fjärilar i magen. Blir det liksom crazy mushroom nights every night? Uhuuuu..... härligt härligt men farligt farligt....

Postat av: Shide

Jag längtar ju efter er flytt. Med fjärilar i magen. Blir det liksom crazy mushroom nights every night? Uhuuuu..... härligt härligt men farligt farligt....

2007-04-21 @ 11:10:27
URL: http://livemylife.blogg.se
Postat av: Lisa

Det kommer bara bli härligt, jag lovar!

2007-04-23 @ 09:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback