Läskigt morgonsamtal

Måste bara släppa på min ångest och berätta om det läskigaste samtalet vid frukostbordet i torsdags morse.

Emil (lägger ner mackan och slutar tugga): Varför gör ni så här? (Slår sin egen skalle med näven)
Jag&Johan: Vad då menar du?
E: Varför slår ni mig?
Vi: Men vi slår inte dig!
E: Jo det gör ni.
Vi: Vi har aldrig slagit dig och skulle aldrig göra det. Vuxna får aldrig aldrig slå barn. Det är det värsta man kan göra. Och då kommer polisen.
E: Men du har sagt att du får slå mig, mamma.
Jag: Nej, det har jag aldrig sagt! Och det får jag inte och skulle aldrig göra!!
E: Jo, du får slå mig...
Väntar på socingripande vilken minut som helst.

Kommentarer
Postat av: Matti

http://www.youtube.com/watch?v=jaZh6hsDNP0

2012-05-07 @ 23:30:52
Postat av: Pernilla

Jag glömde att du börjat blogga igen, men nu är jag tillbaka och vill läsa massor!

2012-05-08 @ 09:45:40
Postat av: Lisa

Det här har jag missat. Kommentarer! Matti: jag kan inte se videolänken du lagt upp. Vad var det?

Pernilla: ska försöka skärpa mig.

2012-06-01 @ 23:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback