Glo fördomsfritt

Ledig i dag, Johan med. Vi åkte in till Eriksdalsbadet med Emil som redan på morgonen började älta sin ångest över att han skulle behöva tvätta håret efter badet.

Emil följde med mig in på damernas och i duschen innan badet fick han dispens från mig och slapp hårtvätt.
Men vi duschade, och bredvid oss stod den mest muskulösa och långa kvinna jag sett.

Anabola hann jag tänka.

Hon var vacker, mörk hy, stora, mjuka läppar och den bredaste torso jag sett under någons bröst där inne på damernas.
Hennes ben var starka och musklerna definierade på ett sätt som kräver minimalt med underhudsfett.
Könet var definitivt kvinnligt, men när jag fick en skymt av händerna, då de slutat schamponera och glidit fram ur de långa, svarta, böljande lockarna, så var det ingen tvekan.
Hon har varit en han.

Vid det här laget insåg jag hur länge jag måste ha tittat, medicinskt granskande, på henne. Hon mötte min blick och jag log mot henne och tänkte att vad skönt i den här situationen för oss båda att jag just råkar vara en sådan som inte tycker att det här är något märkligt. Så att jag kan le naturligt, från hjärtat.

Men att jag tänkte så säger ju i sig allt.
Knivigt, sånt här.
Hoppas jag kan vara coolare, på riktigt, nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback