Palme sköts av Östersunds taxibolag

Och i Staffanstorp finns ett stort koncentrationsläger, en massiv byggnad dit järnvägsspåren går rakt in på gården. Väldigt likt sådana de använde sig av under förintelsen i samband med andra världskriget. Som det talas väldigt tyst om!
Kom ihåg var ni hörde det först.
Exklusiv förhandspublicering bara på Jamesochkarin - som tog emot tipsen.

på Aftonbladet.
<div><br />
Hemma är de ständigt aktuella toppämnena inga nyheter längre: Bajs! Kiss! Pjutt! Fis! Ont i magen! Kjäks!
Samma harang lika internt underhållande för upphovsmannen varje repetition.
Viker sig av krampskratt.
Roligt att freud slår in så hårt.

Har för övrigt redan fått ett par ursinniga mejl från arga läsare och en som ringer till mig och säger att han vill kunna nå mig 24/7 för att reda ut saker och ting.
Har saknat detta Gökbofölje lite på nåt vis. Ett härligt svängande dårsambatåg. Det är vi mot världen! På Friskispressen hade jag bara en enda lonesome liten anonym galning som höll kontakt, det kändes ödsligt, nästan otryggt.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det blev en hel del tipspengar på det där antar jag.

2011-02-06 @ 19:27:46
Postat av: Lisa

De kommer inte behöva jobba mer, om man säger så...

2011-02-07 @ 14:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback