Starta ett killinstitut

och jag blir din första reguljära kund.
Jag skulle betala, tja, kanske 500 kronor för tre kvart.
Och då menar jag kill. Inte på engelska, svenska. Inte kill- som i kille.
Kill som ett substantiv av verbet killa, som skiljer sig från klia genom att vara lättare, långsammare och med känsla, även om också kill utförs med fingertopparna och nagelspetsarna för att skapa friktion över hud. Killets syfte är inte att stilla något som kliar, det är endast att reta nervändar för nöjes skull.

Kill slår massage utan tvekan.
Och killinstitutet får aldrig heta Lolita, som ett av thaimassageställena döpts till här i Bagis (det är inte så att man skulle köpa ett presentkort till sina föräldrar där). Nej, kill ska vara långt ifrån sexigt, det är det sista man vill, annars är killningen felaktigt utförd. Den ska vara gjord så att det enda man vill ha här på jorden är mer kill.

Tyvärr besitter få gåvan. De som inte själva älskar att bli killade kan aldrig förstå och därför aldrig få den rätta touchen.
De flesta jag varit ihop med och även merparten av mina vänner rent av hatar att bli killade. Det kan bes om en massage till höger och vänster, men när man i gengäld ber snällt om en minimal liten killbehandling, kanske på armen, det är väl det minsta man kan begära, så kan dessa antikillare stanna upp på en och samma punkt, så att de nästan nöter hål på skinnet. Raspa orytmiskt. Eller så tar de i för hårt eller alldeles för löst, utan minsta inlevelse.

Bra killare är en bristvara och jag skulle som sagt betala för att få den rätta kvaliteten.
Om jag fortsätter skriva så här, så att min största drivkraft för att göra ett nytt inlägg är att lägga ett försonande lock av glömska på det förra, bör jag inom kort själv fundera på att byta bana. Och jag vet att jag är en fantastisk killerska. Jag kanske tar mitt eget råd, öppnar en hemmastudio på Byälvsvägen.

I morgon drar jag till Amsterdam, inbjuden av Capri som fått finstipendium!

Kommentarer
Postat av: Bilson

Vissa av dina inlägg vet jag inte hur jag ska förhålla mig till.

Jag har aldrig tänkt på killande på samma sätt som du. Nu ska jag däremot ge det några tankar och se om jag kan förhålla mig till det på ett eller annat sätt.

Postat av: Cornelia

Åhhhhhhh kill. Nästa gång vi ses, 30 min var?



På kusiners vis.

2010-09-29 @ 21:13:43
Postat av: Pernilla

Jag vill också ha kill. Det är underbart!

Amsterdam låter också toppen. Ha det så skoj och kom sedan hem och hälsa på mig.

2010-09-29 @ 21:50:14
Postat av: Elin

Jag vet hur det är. Kill slår massage alla gånger. Hittills har jag bara fått fått godkänt kill av min mamma, alla andra är mer eller mindre värdelösa.

2010-09-30 @ 09:21:53
Postat av: Lisa

B: Härligt att kunna vara en ögonöppnare. En väckarklocka. Får jamesochkarin en enda individ att förändras har missionen lyckats.



C, P och E: kan lätt köra trippel-parallellkill på er. Ni får det gratis, som ett öppningserbjudande. Sen är ni fast i mina klor!

2010-10-04 @ 13:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback