efter gruvfilm

ja, man blev rädd, fast inte så mycket mer rädd än den skräckfilm jag såg för andra gången ikväll, på Fria kanalen, tre gävlekillar som åker ut till en sommarstuga och blir hemsökta av en tjej i en båt.
men det bästa i den här gruvfilmen var ett crescendo i skräck som toppades av en distad elgitarrslinga, helt malplacé när två tjejer ligger i en grotta och kippar efter andan för att ett gollumknep vill äta dom, då trodde både jag och matti att filmen ballade ur helt, men william bara reste sig och svarade i sin konstigt formade mobil.

jon är på fest med radjon. imorgon ska vi ha julbord på heartan med arbetarbladet. synd att inte det var ikväll, då hade vi fått se nationalteatern. men det ska bli roligt ändå. fast hoppas jag inte blir sådär så jag bara vill ösa min kärlek över alla. jag känner inte frasse, svempa, ulla, ingemar, catarina och gunnar tillräckligt än. jag ska försöka hålla inne med den, så den inte svämmar över så jag måste säga hur fina dom är. för alla har ju nåt unikt. jag blir jesus på fyllan. och sånt kan misstolkas.






Kommentarer
Postat av: Klas

Heeeej Lisa!

Kul att du fått bloggpennan ur röven! Blogga som fan!

Postat av: Lisa

Heeej klas!
ja, det var skönt, den skavde.
din rumpa har varit tom länge märker jag! och göra-själv-hemma-tips och allt. hur ska man slå dina 3dglajjor? känns nästan lika bra att stoppa upp bloggpennan igen när man ser sånt.

2005-12-08 @ 23:22:43
Postat av: Andreas

Ja, du e varmt välkommen. Hade missat att du skrivit två inlägg, jag har nåt jävla fel på min bloggläsare.

2005-12-08 @ 23:43:23
URL: http://spelsida.se
Postat av: Lisa

jaha, alltså,du får meddelande så fort nån gör ett inlägg? så vill jag också ha, hur fixar man det?

2005-12-09 @ 09:44:41
Postat av: Lisa

Andreas von Trier?

2005-12-09 @ 13:22:48
Postat av: Andreas

Gå in på www.bloglines.com är ett förslag.

2005-12-09 @ 14:10:38
URL: http://spelsida.se
Postat av: Raufi

Det är det bästa förslaget!

2005-12-10 @ 14:12:10
URL: http://www.feedreader.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback