von Trier-fest

En kvinna på mitt jobb berättade förra veckan om ett bröllop hon varit gäst på i Hudiksvall för ett par år sedan. En manlig, överförfriskad gäst reste sig och klingade i glaset under middagen. Han förkunnade att han tänkte lämna sin familj (som han var där med) eftersom han blivit kär i en annan kvinna.
- Och hon sitter där, hade han sagt, och pekat på den nya kvinnan som satt bland gästerna tillsammans med sin man.

Jag har varit med om en hel del von Trier-fester faktiskt. Det livar alltid upp - även om det kanske är tråkigt för den eller dom som har festen, i det här fallet brudparet i Hudik, att någon annan stjäl showen både där och då och i allas framtida minnen. Men det här är bland det smaskigaste jag har hört. Skulle så gärna ha varit med. Om det inte var Johan som harklade sig:
- Jag är ju ingen talare, men...

Kommentarer
Postat av: Shide

Ja riktigt spännande skulle det ju vara med en Von Trier Festen-fest.
-Ja far, jeg minns när jag bare vor en lille...

Postat av: Pernilla

Hej söta Lisa!
Var bor du nu? Jag bor i Bagarmossen ett tag. Är kattvakt. Om du är i Sthlm kan du väl ringa så kan vi hitt på nåt.
Kram!

2007-07-18 @ 14:20:27
Postat av: Anders

Låter som en spännande fest.

Det mest spännande jag varit med om var på en firmafest på en tidigare arbetsplats där chefen, överförfriskad, kom tillbaka från ett toalettbesök med bar överkropp och ivrigt uppvaktade en av de kvinnliga medarbetarna.

Det bästa var att jag fick en bra bild på det med digitalkameran.

Inga problem med chefen efter det :-)

2007-11-06 @ 16:36:07
URL: http://www.rabulist.se
Postat av: Lisa

Det var smart av dig att ta vara på det materialet Anders. Jag skulle gärna vara i din position

2007-12-04 @ 14:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback