First class hero is something to be

Åker första klass för första gången i mitt liv. Internetar på ett tåg för första gången i mitt liv. Ska på kvällsmöte med företagsbossar för första gången i mitt liv. Det haglar av första gången i mitt liv.
Kommunikationsbyrån leder in mig i en parallellvärld som jag aldrig trodde att jag skulle komma i närmre kontakt med än max fram till glasdörrarna som skiljer  femdecimeterssitsarna från fyradecimeterssitsarna.
Första dagen igår gav vatten på klyschkvarnarna.
Spelar du golf?
Varför är du vegetarian?
Ser det som studiebesök hos de faktiskt väldigt trevliga vinnartyperna. Upprepade studiebesök som betalar el, hyra och bensin som tar Opeln hem längs Kalvstigen till huset. Där förlorartyperna, även dom trevliga, viner förbi på fyrhjulingar och skotrar. Och där J kan prata om annat än kunder och management, tända en eld och värma lite soppa på spisen.
Jag skulle brinna för vilken kund som helst för att få komma hem till gården varje dag.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Nu skojar du? Fick du de där frågorna, det var ju i så fall precis som jag trodde. Kul!

2007-02-28 @ 16:12:50
Postat av: Liz

Nej, det är inte skämt. Och ja. Det är kul

2007-02-28 @ 16:20:15
Postat av: Andreas

Förresten, hur långt har ni till Ensjölokarna? Dit skulle jag vilja åka.

Fast jag har ju blivit ganska nördigt miljöintresserad...

2007-02-28 @ 18:20:40
Postat av: Lisa

På hitta.se ser det ut att vara typ 6 mil.
Det är ju ingenting

2007-03-01 @ 19:28:54
Postat av: William

Har du fått ny mobil ännu? Du måste lova säga till när man kan mms:a!

Postat av: Shide

Sluta skryt.... du är ingen loser och har aldrig varit. Kommer troligen aldrig att bli... du är precis där du hör hemma och har eftresträvat. Våga vara karriärist ;)

2007-03-07 @ 21:23:52
Postat av: Trixy

That´s for sure

2007-03-08 @ 08:41:40
URL: http://www.dubclub.blogg.se
Postat av: Pernilla

Lisa var är du?
Saknar dig!
Flytta tillbaka!
Strunta i huset!
Kram!

2007-03-17 @ 15:09:21
Postat av: elin

tiger hälsan still här i bloggen?

2007-03-21 @ 23:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback