sexmissbruk

jag kom precis från ett Anonyma sexmissbrukare-möte på Brynäs.
En man som jag känner igen från Kulturskolan, när jag gick på gymnasiet, var där.
Han: Nä men är DU här också, Lisa Röstlund var det va? och lät lite upprymd.
När jag sa att jag var från Arbetarbladet blev alla stela och tysta och jag ombads lämna lokalen om jag själv inte kände att jag behövde ett möte.
Jag försökte verkligen känna efter, men jag kan nog inte sälla mig till den skaran ändå. De hällde upp kaffe och småkakor medan jag skrev ner mina kontaktuppgifter och bad dem höra av sig om nån ville ställa upp anonymt. Uppskattar väldigt att inte pappa va där eller nåt.

Åh, på tisdag blir det luciatåg här på morgonen. Gavlepärlorna, jag var själv en gavlepärla en gång, kommer hit, det är fantastiskt, och det ska komma en tomte samtidigt som marknadschefen Kurt ska gå ut efter tidningen sa dom på ett möte igår.

Kommentarer
Postat av: Klas

Men inte såg jag att du var där... måste ha missat dig precis...

Postat av: Lisa

fan vad synd!

2005-12-09 @ 16:08:52
Postat av: Klas

Ja eller hur!

2005-12-10 @ 02:08:13
URL: http://qlasimodo.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag kan säga att vi som var där var inte särskilt roade heller...

2006-01-06 @ 16:32:24
Postat av: Anonym

Hur kan du vara så obetänksam att du bloggar om deltagare på mötet? Brynäs är inte så stort.

2007-07-18 @ 09:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback